Sider

Bianca`s søte saker

Bianca`s søte saker

søndag 1. november 2015

Messi kake.

Hei alle bakeglade mennesker der ute.. (også de som er glad i å spise deilige bakevarer) :)

En deilig søndag, sola skinner og bakelysten er her... men hva skal man finne på i dag tro?
Jeg skal tenke litt på det mens jeg viser dere en bursdagsgavekake til flotte Dennis som jeg er fadder til.


Dennis liker Fifa (fotballspill), Messi er hans store helt og sjokoladekake er mange barns favoritt, så dette ble utgangspunktet mitt for kaken.


Kaken er sjokoladekake med deilig sjokoladekrem. Drakten er formet med kniv, spatel og sjokoladekrem. Trukket i marsipan, bokstaver er stanset ut med bokstavformer og 10 tallet skjært ut for hånd. Kaken er airbrushet for å få så lik farge som mulig på drakten som originalen.
 
En stolt gutt med bursdagskaka si, dette varmer ett bakehjerte og gir inspirasjon:)
 
 
 
Da har min bakelyst falt på nugattikake i kopp.... mmm.
Dette mest fordi at jeg har lyst på kake NÅ!!!!:)
Jeg har valgt å prøve oppskrift jeg har funnet på nettsiden "Det søte liv".
 
Ha en suuper søndag der ute.
 
-Bia-
 
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar