Sider

Bianca`s søte saker

Bianca`s søte saker

onsdag 7. oktober 2015

Ny giv :)

Hei på dere:)

Jeg har nå valgt å gi nytt liv til bloggen min som jeg startet for en del år siden. den har ikke vært flittig brukt, og dette er noe jeg ønsker å gjøre noe med.
Jeg beholder mine gamle innlegg som omhandler mest kaker og hobbydupeditter og vil legge til nye innlegg ca. 2 ganger i uken. Temaene vil være likt, men flere kategorier er inkludert og mer vil legges til etter som veien går:) Du vil finne bilder av temakaker, "steg for steg" hvordan lage, oppskrifter, tips og tull og egen kategori for "diverse" som inneholder hverdagen:)
Håper du stikker innom og tar en titt, følg meg gjerne og håper på å kunne gi DEG litt tilskudd i hverdagen. Ønsker dere alle en riktig god høst med fyr i peisen, stearinlys og varm kakao i koppen.

Bia.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar